صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۷
کد خبر: 12795
گزارشگر: 213
۱۹۲۸
۰
۰
۲
حاشیه های تمام نشدنی بهترین بازیکن جام جهانی 2022

چرا توئیت جنجالی فیفا درباره قهرمانی مسی حذف شد؟

چرا توئیت جنجالی فیفا درباره قهرمانی مسی حذف شد؟
با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد، ولی ماجرای جنجال ها بر سر این توئیت چه بود؟

به گزارش آسیانیوز، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی آخرین عنوانی بود که لیونل مسی هنوز موفق به کسب آن نشده بود. پس از پیروزی، بسیاری از طرفداران او بحث بر سر اینکه چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است را آغاز کردند.

حتی برای فیفا نیز به نظر می رسد که این بحث بسته شده است زیرا این موضوع در یک توییت جنجالی بیان شد که به سرعت مورد حمله قرار گرفت تا جایی که حذف شد.

با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد.

توییت فیفا چه بود؟ «بحث GOAT حل شده است.

"جایزه نهایی اکنون بخشی از افتخارات است. میراث مسی کامل شده است."

طولی نکشید که این توییت مملو از نظرات انتقادی فیفا به خصوص از طرف طرفداران کریستیانو رونالدو شد.

بسیاری مسی را بهترین بازیکن در تاریخ نمی‌دانند و از این که بالاترین نهاد بین‌المللی فوتبال از طرف همه صحبت می‌کرد خشمگین شدند.

این تنها توییت فیفا نبود که مردم آن را دوست نداشتند. در مورد دیگری، آنها توییتی در مورد کریستیانو رونالدو منتشر کردند که مجبور شدند آن را نیز حذف کنند.

آنها با انتشاری عکسی از مهاجم پرتغالی نوشته بودند: «اگر واقعا از جام جهانی لذت بردید، به او بگویید.

پس از آن پیروان او به دفاع شدید از معبود خود پرداختند، که رونالدو تورنمنت خوبی در قطر نداشت؛ به این معنی که این توئیت احتمالاً طعنه آمیز تلقی می شد!

گزارشگر: سیدرحمان موسوی


آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/8w2
اخبار مرتبط
برنده هفت توپ طلا، مانند بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر به دنیای کریپتو پیوسته است و تاکنون در پروژه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) متعددی مشارکت داشته است.
در مراسم اختتامیه جام جهانی و در جلوی چشمان حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا، تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در جایگاه مخصوص قرار گرفتند.
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و جام فوتبال جهان را از آن خود کرد.
در ادامه حواشی داغ فینال جام جهانی قطر، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس سعی داشت کیکی به شکل سر لیونل مسی درست کند که باید دید در پایان چه شکلی از آب در آمد.
ستاره فوتبال جهان به مصاف یکی از بهترین های دنیا می رود؛ در حالی که به نظر می رسد وضعیتی که مسی دارد هنوز قابل رقابت نیست، زیرا افراد مشهور و ورزشکاران زیادی هوادار او هستند تا در نهایت جایزه ای را که از او دور شده است را بدست آورد.
لیونل مسی در صورت شرکت در بازی برای مقام سوم یا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را بشکند و به نام خود ثبت کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید